15 januari Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 15 januari Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

15 januari Fort Myers

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

16 Januari 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers

15 januari Fort Myers
Om 10 uur was het bewolkt en 18 graden en het vooruitzicht was dat het niet warmer zou worden en de zon slechts sporadisch zijn stralen zou laten zien. Vandaag dus geen beach, dan maar shoppen. Bij navraag naar Mall’s in de omgeving kwamen er 2 namen naar voren, Edison Mall en Miromar Outlet. Het laat wel zien dat wij een heel andere gedachten hebben van dichtbij in de buurt, als hier in de USA. Edison Mall is 10 km en Miromar Outlet 32 km vanuit het motel, maar afstanden houden ons niet tegen dus eerst naar Edison Mall (zie foto).

Het was een grote Mall maar niet erg druk wat je ook kunt niet verwachten midden in de week, je werd ook bij veel winkels opgevangen met de mededeling dat je vandaag op alle artikelen een speciale korting kreeg. Van die kortingen gaan wij op vakantie, alleen waren er nu geen bijzondere koopjes. Dan maar een beker koffie bij Starbucks (zie foto)

Voor we de parkeerplaats afreden moesten we stoppen voor een groep witte ibissen die richting Burger King gingen. Het zal de hoogste tijd zijn geweest voor een Hamburger (zie foto).

En daarna naar Estero voor een bezoek aan de Miromar Outlet. Het was de rit meer dan waard, het leek op een prachtig aangelegd dorp waarin straten met fonteinen, bloemperken en vijvers met Koi karpers en schilpadden ( zie foto). Er waren meer dan 140 winkels met alle bekende namen zoals, DKNY, Guess, Tommy Hilfigger, Calvin Klein etc. En in alle winkels waren de artikelen te koop met enorme kortingen.

We hebben hier de hele middag doorgebracht en afgesloten met een heerlijk Yuengling biertje op een terras (zie foto) en een super lekkere BLT bij Subway, ons favoriete broodje. Men kijkt hier niet op een schijfje tomaat of blaadje sla, men legt er zoveel op als je zelf aangeeft. En wij laten er zoveel opleggen dat het broodje bijna niet meer dichtgevouwen kan worden. Probeer dat maar eens, zonder extra kosten, bij ons. We hebben weer een super gezellige dag gehad.

Morgen gaan we naar Okeechobee, de weersvooruitzichten voor morgen zijn + 16 graden, dus is het fris. De huispakken zijn weer uit de koffer gehaald, en morgen schoenen aan en geen slippers. Maar of de weersvoorspellingen juist zijn, we wachten wel af. Het is zoals het is, wij maken er gewoon weer iets van.
Tot morgen!

• 17 Januari 2014 - 11:14

Christiane:

Lieve luitjes,
    Heb net al de volgende dag en deze verhalen gelezen, het zit er al weer bijna op! Geweldig om alles weer mee te maken en de foto's te zien. Nog een paar daagjes en dan weer naar Europa..... Ik moet toch soms wel lachen om die onderschriften bij de foto's!!
    Tot de laatste berichten!!
    Groetjes, Christiane