24-7 Kissimmee - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 24-7 Kissimmee - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

24-7 Kissimmee

Door: P van den Hoof

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag gestart met een warm free continental breakfast, het was in ieder geval free and fast want wat hield het in. Kleine rolletjes met gelei er omheen, wat schijnbaar te eten was, en een bruine substantie die warm was en waarvan men beweerde dat dit koffie was. Maar dit doet aan onze stemming niets af, de temperatuur is hier goed, vandaag zo’n 102 graden F, en de zon schijnt.
De eerste halte was Wallmart en daar zat ook een Subway in, dus wij hebben daar een heerlijk ontbijt “gehad”.Je kunt tenslotte in Amerika overal eten, als je maar betaald en dat is meestal niet veel. Als je hier twijfelt of je auto op slot is, dan druk je nog eens op de knop sluiten. Is hij gesloten dan toetert hij een keer alsof hij wil zeggen: ”Ja ja ik was al gesloten”. Zo kun je ook je auto zoeken als je niet weet waar hij staat.
Vanuit de Wallmart zijn we naar Kissimmee gereden, maar op zich stelde het niet veel voor. Er stonden wat oudere huisje zo van net voor de 2e wereldoorlog maar dat was het wel. We moesten er wel wachten voor een trein die op de overweg bleef staan en toen die eindelijk na 10 minuten, (want wij Nederlanders hebben geen geduld), vertrokken was moesten wij wachten op een gezin eenden dat de straat over staken.
Er stond wel een Monument of the States. Dit is een monument met als gedachte, dat het vrede mag zijn in heel de wereld. Alle landen van de wereld werden vermeld, ook Holland stond erin. Wij dachten dat het met een molen zou zijn maar het waren 4 blokjes steen, wat dit moet betekenen hebben we niet kunnen achterhalen. Wel waren overal namen in het cement geschreven, deze mensen hadden allemaal een zakje cement gedoneerd om de opstaande rand rond het monument en de trottoir te maken. Na enkele foto’s gemaakt te hebben van het monument en nog wat shoppen bij Target zijn we teruggereden naar het motel, waar we rond 6 uur Natalie hier in het motel zouden ontmoeten. Het was een warm weerzien, hadden elkaar veel te vertellen dus dat ging makkelijker met een hapje eten ons drieën.
Natalie hebben we ontmoet 2 jaar geleden in St. George in Utah en met haar en haar vriendinnen hebben we een tour door de mooie omgeving van Provo gemaakt en de nieuwe tempel bekeken. Natalie heeft ons uitgenodigd om morgen naar haar toe te komen en dan de omgeving van Apopka, dat boven Orlando ligt, te verkennen. Maar voor de middag gaan we eerst naar Celebretion dat enkele kilometers hier vandaan ligt. Natalie heeft ons ook uitgenodigd om te blijven eten en slapen, een uitnodiging die we van harte hebben aangenomen.
Dus tot morgen vanuit een vast weer zonnig Apopka.

• 25 Juli 2011 - 04:03

Piet En Nellie Van Den Hoof:

Hey vrouwke, ja, de donuts hier zijn echt super lekker. We gaan dit ook zekernog een keer over doen, zonder een speciale rede. We genieten van al het lekkers hier, het is maar goed dat het einde langzaam in zicht komt, toch helaas!!!!!! Maar wat we hebben gehad daar kunnen we nog lang van na genieten, in alle opzichten haha.
    dikke knuffel XXX

• 25 Juli 2011 - 18:25

Johanna En Piet:

Wat zijn jullie toch lekker aan het genieten.Prachtige foto's en vooral veeeeeel eten.Piet denk je wel aan je buikske.Moet er hier allemaal weer af.Hebben afgelopen weekend Familieweekend gehad in de achterhoek,maar het was nat en koud.Maar wel gezellig en dat is ook voornaam.
    Genieten jullie nog maar even van jullie fijne vakantie.
    Groetjes

• 26 Juli 2011 - 00:42

Piet En Nellie Van Den Hoof:

Hallo, Johanna & Piet, ja, het is maar goed dat we langzaam af kunnen gaan tellen, ik dacht eerst dat de wasmachines hier niet goed funcioneerde, omdat de kleding ietsjes strakker begint te zitten haha.
    Hoe cares???
    Groetjes terug.