20-7 Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 20-7 Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

20-7 Miami Beach

Door: P van den Hoof

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag een “rustdag” dus eigenlijk was- en shopdag. Omdat gisteravond de wasmachine bezet moest er vandaag gewassen worden. Omdat we lekker uitgeslapen hadden en er enkele wasbeurten gedaan moesten worden was er geen ontbijt meer voor ons beschikbaar, maar niet getreurd, bij Wallmart zat ook een McDonald die geen ontbijt meer serveerde, gezien de tijd. maar natuurlijk wel burgers had. Toen we de rekening nakeken bleek dat 1 hamburger 59 dollarcent kostte en dat de 2de gratis was. De koffie was duurder dan de burger.
De mall die bij Wallmart was viel tegen, dus wij naar een andere mall. Van deze was de parkeerplaats ongekend groot en dan moest je nog zoeken naar een plaatsje. We hadden geluk er kwam één plaatsje vrij in vak 13 bij Sears waar we ook de mall zijn ingegaan. Zo’n grote mall hadden we nog nooit gezien deze was groter als het hele centrum van Eindhoven en had 2 verdiepingen. Je liep je daar verloren, en ja, dat hebben we ook gedaan.
Piet heeft de hele dag met zijn hoofd omhoog gelopen iets wat hem niet meeviel, want hoe hoger de temperatuur buiten hoe minder vlees er bedekt was. Dus ultra korte rokjes en broekjes en veel bloot van boven. Zou dat de reden zijn dat er veel mensen ijs aten, om zo misschien het hoofd koel te houden.
Na enkele uren shoppen en een heerlijke maaltijd in de mall gingen we richting parkeerplaats, maar we namen de verkeerde uitgang. We gingen niet bij Sears naar buiten maar bij JCPenney precies aan de andere zijde van de mall bij vak 39. Als je dan bedenkt dat een vak gelijk is aan een groot parkeerterrein in Nederland dan kun je je misschien voorstellen wat we nog te lopen hadden. We zijn dus weer het winkelcentrum ingegaan en aan de andere zijde er weer uitgegaan. Je kunt namelijk bij een buitentemperatuur van 38 graden beter door de mall met airco lopen dan buiten om de mall heen.
Morgen gaan we naar Lake Ookechobee zo’n 150 km hier vandaan, dus tot morgen met onze ervaringen van deze dag. We zijn de hectiek van Miami eigenlijk zat, nu gaan we meer binnendoor wat ook eigenlijk veel meer ons ding is. Maar….Miami was mooi om mee te maken.
Tot morgen!

• 21 Juli 2011 - 04:52

Nelly Brugel:

Goedemorgen Nellie en Piet.

Piet als nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag was ik nog op vakantie,en ik ben niet goed in dingen als computers,en ik heb er ook geen bij me dus vandaar deze reactie.
    Ik heb net de 1e dag gezien en ik wil jullie natuurlijk volgen en ik geniet mee,met jullie.
    Ik wens jullie natuurlijk een hele fijne tijd in Amerika,en ik gaa dadelijk verder kijken.
    Ik reageer daarna wel weer.
    Groeten Nelly.

• 21 Juli 2011 - 06:42

Miranda:

Lang zal ie leven....lang zal ie leven....hieperdepiep HOERAAAA !!

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag vandaag ! Smak smak smak !!

Liefs van ons !

• 21 Juli 2011 - 12:57

Nellie En Piet:

Mensen allemaal bedankt voor de felicitaties, het was erg leuk ze hier te ontvangen.
    William jij was niet alleen deze week de eerste om me al enk.ele malen vooraf te feliciteren, maar vannacht werd ik om half vier gewekt door mijn mobiel dat er een smsje binnen was. Dit waren de felicitaties van jouw & Jos. Ja er zit nu eenmaal 6 uur tijdverschil tussen Italië en Florida