6 januari Pompano Beach - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 6 januari Pompano Beach - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

6 januari Pompano Beach

Door: Nellie en Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

07 Januari 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Gisteravond om 11 uur werden de koffers bezorgd. Ik kan je wel vertellen het was een emotioneel weerzien. De koffers hadden veel geleden van de reis, niet dat ze magerder waren geworden maar er zaten overal krassen en andere beschadigingen op en het valt voor een koffer niet mee om dat accepteren. Maar ja alles zat er nog in en daar gaat het uiteindelijk om.
Vandaag zijn we eerst gaan ontbijten bij IHOP. Je staat verbaasd hoeveel daar gebruik van gemaakt wordt, de hele zaak zat vol, netjes in de rij op je beurt wachten, geen stoel was onbezet. Iedere keer weer genieten van zo’n Amerikaans ontbijt(je??) (foto) als je hier koffie bestelt krijg je geen kopje maar een thermoskan vol en als deze leeg is dan vraag je gewoon een refill en dat voor 4 dollar. En van de vriendelijkheid waarmee je bediend wordt kunnen ze in Nederland nog iets leren. Maar aan het
’s morgens eten van hashbrowns, een soort rösti, moet je wel wennen.
Na wat shoppen bij Wal-Mart, Sears en JC Penney zijn we naar zee gegaan en hebben daar een wandeling over de pier gedaan. Wat een heerlijke temperatuur is het hier op dit moment. Je kunt merken dat vissen een nationale sport is want hele families gaan daar dan vissen. Het is zondags echt een familie uitje dat vaak eindigt met een barbecue. Deze enorm grote openbare barbecues staan overal langs de wandelpaden en de mensen komen met koelboxen die niet in een gewone auto passen.
Daarna zijn van het strand af verderop op een terras gaan zitten om een pilsje te pakken. De eigenaar kwam bij ons staan praten en toen wij vroegen of er ergens iets in de buurt was, niet te ver weg we wilde lopen, bood hij aan om ons een lift te geven. Kijk en dat bedoelen wij nou, dat maken wij weer mee. De weg terug moesten we terug lopen, onze chauffeur was nergens te bekennen. Maar even trimmen, zo’n half uurtje, is goed voor de spijsvertering en de overtollige kilo’s.
Morgen gaan we naar Fort Pierce, dat is tenminste de bedoeling, maar of dat zo is lezen jullie dan wel.

• 07 Januari 2013 - 15:05

Maaike:

Hey Piet en Nellie.

Dat ziet er allemaal weer erg goed uit. Gelukkig is het probleem met de koffers weer opgelost.

Genier ervan!

Groetjes John, Maaike, Jort en Daane.

P.s. Jort is helemaal blij met de kleurtjes, heeft al heel veel tekeningen gemaakt!

• 07 Januari 2013 - 18:02

Traudi:

Hoi levensgenieters,

Ondanks de startproblemen komt het nu weer goed. Eigen spulletjes weer in handen en lekker genieten samen! Helaas moet ik de verslagen weer uitprinten voor Agnes, want haar computer start niet goed op. Heb het ook in de veilige modus geprobeerd, maar lukt niet, de computer sluit zichzelf telkens vanzelf af en start op, maar niet in Windows. Ze komt nu af en toe bij ons de foto's kijken en de verslagen print ik uit, dan kan ze die lezen, als ze er zin in heeft.

Groetjes en een fijne reis gewenst
    Traudi en Huub

• 08 Januari 2013 - 04:33

Piet En Nellie Van Den Hoof:

Mail reactie van William
    goeden morgen hier weert en omstreken. we zijn er weer.mooi verslag. o ja de koffers was daar vorig ook iets mee? of was dat de waszak.
    maar het is duidelijk ,jullie zijn even naar nederland geweest om bij te tanken, en nu de vakantie af te maken.jullie hebben de draad weer op genomen.
    veel groetjes en geniet er van . tot morgen. joske en william.

• 08 Januari 2013 - 04:40

Piet En Nellie Van Den Hoof:

Mail reactie Miranda
    Hey hallo daar in Miami (klinkt heeeel vervelend),

Wat een gedoe daar. Als je je koffer niet hebt dan heb je echt een probleem, dat begrijp ik. Maar nu is alles opgelost dus lekker genieten samen. Ik hoop dat jullie de site aan de praat krijgen. Het is echt leuk om jullie zo te kunnen volgen.

We wensen jullie een fijne vakantie en mooi weer !

Tot snel liefs van ons X