14-7 St Petersburg - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 14-7 St Petersburg - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

14-7 St Petersburg

Door: P van den Hoof

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag hebben, voor we uit Ocala vertrokken, ons uitgebreide Continental breakfast genuttigd bestaande uit een bagle en bruine warme vloeistof in een beker waarvan men zei dat dit koffie was. Maar voor we Ocala uit waren passeerden we een rivier met een heel mooi uitzicht. Dus wij meteen afslaan en naar de rivier lopen. Het bleek dat we in de tuin stonden van mensen die aan het water woonden. We hebben er mooie foto’s gemaakt en een keer naar de mensen gezwaaid. Ze lachten en zwaaiden ook terug en zullen wel hebben gedacht, “Brutale lui”.
Onderweg zie je de elektriciteitskabels bovengronds lopen, daar waar een boom in de weg staat snoeit men de boom zo dat de kabels vrij boven de boom lopen. Dat is een vreemd gezicht al die
v happen boven uit de boom.
We zijn bij Hardee’s een BLT gaan eten, dat dachten wij tenminste. Wat we kregen was een cheeseburger met aan de onderzijde enkele blaadjes sla en bovenop uitgebakken bacon. Maar voor de prijs hoef je het niet te laten de BLT burger plus cola, inclusief refill, 2 dollar.
Een must voor ons was Tarpon Springs. Hier zijn we 16 jaar geleden met vrienden geweest en deze plaats heeft echt indruk op ons gemaakt, het bleek ook nu weer iets met ons te doen. Nu zitten we in ons motel in St Petersburg en hebben voor morgenvroeg een afspraak gepland met onze Amerikaanse bowling “vriend”
Omdat we 2 nachten in dit motel verblijven heeft Nellie er vanavond maar een wasavondje van gemaakt en strijken doe ze morgen met haar handjes. Hoewel als je hier gedoucht hebt en schone kleren aan kan je door de temperatuur hier eigenlijk weer opnieuw beginnen.
Als jullie in Holland 10gr van ons hadden we allebei nog mooi weer. Helaas …dat kunnen wij niet regelen.
Groetjes allemaal, tot morgen.

• 15 Juli 2011 - 06:44

Miranda:

Hey moeders....heb je al wat voor me gekocht....haha ??? Ik zag je bij een "leuke" winkel staan waar je zeker je slag had kunnen slaan !
    En je wasje weer aan kant...heerlijk leventje zo, toch ?!
    Gister en eergsiter was het hier echt een dag waarvan je denkt dat het midje herfst is ! Vandaag is het weer ietsje beter maar morgen zijn we terug bij af.....dus geniet daar van het heerlijke klimaat !
    Veel plezier bij de bowling vriend vandaag !

Kus van ons !

• 15 Juli 2011 - 08:56

Anja:

Hé vakantiegangers,

Het ziet er goed uit daar. Ik zou er heerlijk van genieten maar dat is aan jullie wel besteed. Maak er nog iets moois van samen en gebruik deze trip ook in een dieper voordeel.
    Laat alles daar, dan kom je gezuiverd weer terug.

Liefs Anja en de rest xxxx

• 15 Juli 2011 - 12:53

Nellie En Piet:

Hey meisje,
    Ja, was een leuk hebbedingen winkeltje, zou ik iets hebben kunnen kopen,helaas!!
    Het was er wel bloedje heet, alleen al voor verkoeling schiet te even binnen.
    Maar we genieten.
    xxx

• 15 Juli 2011 - 12:57

Nellie En Piet:

Hai Anja & Jack,
    Wij hebben hier echt de tijd van ons leven. In vele opzichten is het een bijzondere vakantie. Kan je nagaan, we hebben nog bijna 3 weken te gaan. Helemaal geen probleem voor ons hoor!
    Liefs van ons xxx

• 15 Juli 2011 - 18:15

Hey hallo samen,

Ik zit hier bij mijn schoonouders maar ze krijgen van jullie de laatste 4-5 dagen de link niet meer zodat ze mee kunnen genieten van jullie leuke verslag en foto's !
    Piet kan jij eens kijken hoe dit kan.....

XXX

• 15 Juli 2011 - 18:18

Miranda:

en nog ff iets.....er zijn ook berichten weg die geplaatst zijn.....
    Zij hebben ook een bericht geplaatst maar is niet meer zichtbaar, hoe kan dat nou ??

XXX

• 17 Juli 2011 - 10:33

Henny En Ger:

He Piet en Nelly,

Natuurlijk lezen we jullie verslagen en lezen ook weer waar bowlingvrienden wel niet goed voor zijn
    Prachtige foto's hoor !! Ik wist eerlijk gezegd niet dat jullie zo'n genieters waren van de drankjes en hapjes ( ha ha grapje )

Blijf er maar lekker van genieten, hier is het toch maar pokke-weer !!

Liefs Henny en Ger