6-7 Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 6-7 Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

6-7 Atlanta

Door: P van den Hoof

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, Atlanta

Vandaag is de vakantie begonnen, vanmorgen zijn we om 7:30 van Schiphol vertrokken naar Londen. Eerst door de douane, wat voor Nellie geen probleem was, maar bij mij waren mijn schoenen zo actief dat de belletjes gingen rinkelen. Dus schoenen uit en het probleem was opgelost.
Een uur later waren we in Londen en ook hier kwam het gebruikelijke douane ritueel. Ditmaal werd Nellie uit duizenden uitverkoren voor nog een extra controle. Ook hierbij was het bingo en nu kwam het verzoek of zij zich beschikbaar wilde stellen voor een volledige bodyscan. Wij hadden in Eindhoven ook wel eens geprobeerd om een scan te laten maken, maar je wilt niet weten wat voor commentaar je van de heren doctoren kreeg en hier in Engeland werd je hiervoor uitgenodigd, Nellie heeft dit met beide handen aangenomen en een volledige scan laten maken. Toen de scan klaar was hebben wij nog gevraagd of er een kopie van de scan naar huis gestuurd kon worden, maar dat zat niet bij de prijs inbegrepen. Helaas.
De reis naar Amerika begon met een uur vertraging dus landde we pas om kwart voor 8 in Atlanta. Maar dat was niet het ergste, voor we voorbij de douane waren, was het half 10. Dit kwam doordat we 2x de koffers via een lopende band moesten laten controleren. En ook wij kwamen niet onder een grondige APK keuring uit. Dus weer schoenen en riem uit, horloge af, zakken leegmaken, laptop in een aparte bak, door de poortjes om te kijken of je nog in bezit bent van edele metalen, etc.
Nu is het hier 23:00 uur en onze laptop geeft 5:00 uur aan in Nederlandse tijd. Dit betekent dat wij 32 uur onderweg zijn geweest, vandaag geen foto’s erbij want we gaan slapen. Morgen gaan we richting Okefenokee en dan melden we ons weer.

• 07 Juli 2011 - 06:53

Miranda:

Lieve moeders en vaders,

Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen ! Jullie gaan lekker samen maar eens genieten in The Sunshine State, dat hebben jullie wel verdiend :-)) !!
    Ik reis stikum in gedachte met jullie mee komende 4 weken !
    Kijk uit voor de bijtende krokodillen in Okefenokee....dus houd je benen binnen boord !

HVJullie
    XXX

• 07 Juli 2011 - 08:32

Bea:

Nellie en Piet

Een hele fijne vakantie.
    Geniet er maar lekker van.
    Volg jullie verhalen.

Groetjes

Bea

• 07 Juli 2011 - 14:35

Evert,Marieke & Kids:

Hallo Nellie & Piet,

Yes check double check je zou eens iets bij hebben hihihi.Wat is dat toch Nellie met jou dat je er steeds weer eruit wordt gepikt nu zonder fruitmand en toch eruit gehaald. Hier is het lekker rustig heb al weekeind dus lekker genieten ervan. Oja Piet ik heb er reuze plezier van met de Laptop geweldig. We gonne whats you guys move. Bye.

xxx van Ons

• 07 Juli 2011 - 17:20

Henny En Ger:

He wereldreizigers.

Ook wij volgen jullie reis en verhalen. Ook de reacties van iedereen lezen we natuurlijk.
    Er zijn dus geen gekke dingen gevonden bij het maken van de scan. Ik had zeker verwacht dat er een kleine boedha te zien zou zijn ( ha ha). Geniet ervan en have fun.

Liefs xxxxx
    Henny en Ger

• 07 Juli 2011 - 19:42

Mariie En Nel:

wij wensen jullie een fijne vacantie
    omdat je er 23 uur over de reis gedaan hebt mag je nog een weekje langer blijven
    fijn he dat hebben jullie wel verdiend
    We hopen weer snel wat van jullie te horen

groetjes van ona uit best

• 07 Juli 2011 - 20:17

Nico En Petra:

Nellie en Piet, een hele fijne tijd we volgen jullie hoor.
    Groetjes

• 07 Juli 2011 - 21:10

Frank:

Hoi beste mensen,
    lekker he die douane.

heel veel suc6 en kom weer veilig thuis..

• 25 Juli 2011 - 16:47

Nico En Petra:

Hallo luitjes.
    Ja toch vlug even gekeken voor we gaan, Nellie jullie redden het wel zie ik en Piet wat moet jij nu toch in godsnaam met zo'n jonge blom? Pas op he.
    Gel;ukkig is Nellie er zelf bij.
    Geniet maar lekker want het is zo weer voorbij.
    Lieve groetjes Nico en Petra