Maandag 20 juli - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu Maandag 20 juli - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

Maandag 20 juli

Door: P van den Hoof

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het motel waar wij nu verblijven is inclusief Continental Breakfast. Nou ja breakfast, bagle's en koffie en jus d'orange. Nou ja koffie, het is bruin en warm en van breakfast blijft dan alleen fast over.

Het was maandag dus wasdag en shopdag. Over de was kom ik dadelijk terug, maar eerst het shoppen. Voor de middag was het in Cedar City zelf, Walmart, Radio Shack en Wallgreen, en daarna terug naar het motel om te lunchen, en dat is een ander verhaal.

Gisteravond hadden wel een beetje honger maar niet voldoende om ergens te gaan zitten en echt te dineren, waarom weten we niet maar bijna alle zaken waren gesloten. Dus kwamen we op de gedachte om een pizza te halen en deze in het motel op te eten. Nellie stapte bij Domino's Pizza binnen en vroeg om de kleinste pizza. Het antwoord was, "Waarom de kleinste, deze is duurder als de medium. Maar ik weet het goed gemaakt, ik geef de large pizza voor de prijs van een medium, snij hem in hapklare stukken, geef er papieren borden bij, dan kun je de rest morgen-vroeg opeten. Dus de large besteld en hadden zodoende vandaag pizza als lunch, s'morgens was ons net iets te vroeg. Even in de magnetron, en het smaakte nog goed ook.

Vanmiddag naar de mall in Washington bij St George en dat is zo'n 75 km. Voor ons als geaclimatiseerde alochtone Amerikanen, stelt 75 km niets voor. Dus wij shoppen, van Sears naar J.C.Penney etc.

Vanmorgen was het bewolkt en 80 gr F.een heerlijke temperatuur, maar vanmiddag was het weer zonnig en 106 gr.F. en dan is het weer puffen en ben je blij dat je weer in de auto met airco zit.

Buiten de was die Nellie heeft gedaan wil ik even de vuile was buitenhangen betreffende de TV programma's hier. Je wordt niet goed van de herhalingen van Michael Jackson. Of je nou naar het nieuws kijkt, naar Larry King of Nancy Grace, het is constant Michael Jackson. Wie krijgt de voogdij, weer een nieuw filmpje over Michael, de onterving van de vader etc. etc. constante herhalingen. Ik denk toch dat wij blij mogen zijn met onze televisiezenders.

Morgen gaan we naar Grand Canyon, de South Rim, en daarmee wordt het hoofdstuk Canyons afgesloten. Dus tot morgen.

• 21 Juli 2009 - 04:46

Henny En Ger:

Hoi Piet (en Nelly natuurlijk)

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We waren van plan om 'n borrel te komen drinken, maar helaas..net iets te ver. Geniet van deze bijzondere dag.

Liefs Henny en Ger

• 21 Juli 2009 - 05:19

Rob Van Der Helm:

Hoi Piet, ik zie dat morgen jarig bent!
    Als dat klopt wil ik je hierbij een fijne verjaardag in de Grand Canyon toewensen!! Maak er wat moois van.

• 21 Juli 2009 - 10:18

Fam Govers:

Hoi Piet, Nellie

Piet, van harte gefeliciteerd van ons allemaal.

grand canyon: southrim tip: grand canyon skywalk

doorzichtige brug, hier moet je geen hoogtevrees hebben :)

• 21 Juli 2009 - 10:28

Fam Govers:

Hoi Piet, Nellie

Piet, van harte gefeliciteerd van ons allemaal.

grand canyon: southrim tip: grand canyon skywalk

doorzichtige brug, hier moet je geen hoogtevrees hebben :)

• 21 Juli 2009 - 13:03

Joyce Ter Borg:

Ha Piet en Nellie,

Piet van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gelukkige en gezonde jaren samen met Nellie en familie!!
    Ik lees steeds jullie verhalen, erg leuk, zo ook de mooie foto;s.nog even en dan zien we elkaar weer op de beurzen!
    geniet ervan en nog een fijne reis verder. Ik volg jullie op de voet!
    liefs,
    Joyce ter Borg

• 21 Juli 2009 - 18:23

Verie:

Beste Piet,
    proviciat met je verjaardag en nog vele jaren. eEn nog veel plezier met de rest van jullie rondrijs in de states.