Dagje shoppen in the Mall - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu Dagje shoppen in the Mall - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

Dagje shoppen in the Mall

Door: P van den Hoof

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

06 Oktober 2022 | Verenigde Staten, Modesto

Modesta.9.45 uur25 gr.

We werden wakker met een strakke blauwe lucht, het was al een aangename temperatuur. We hebben vanmorgen eerst een nacht bijgeboekt. We hadden besloten om vandaag geen km te rijden, om alle indrukken van ons avontuur hier in Amerika en beetje op een rijtje te zetten. Hoe kan dat beter dan bij een goed bakje, (het was wel erg vroeg voor een borrel). Dus een Starbucks opgezocht.

Het waren vaak vele km die we moesten overbruggen om van A naar B te komen. Maar het was zeker meer dan de moeite waard. Wat een ontzettend mooi avontuur, met vele bijzondere ervaringen. We waren vaak op het juiste moment op de juiste plaats.

We vroegen ons af er misschien een mall in de omgeving was. Helemaal verbaasd waren wij toen Tommetje ons naar een grote mall bracht. We konden in de parkeergarage (gratis) de auto kwijt. En groot is hier echt groot, 2 verdiepingen met allerlei winkels, een grote ruimte waar allerlei restaurantjes waren. We hebben daar de dag doorgebracht, en ook nog lekker gegeten.

Wij hebben dus vandaag nog ff uit dankbaarheid geïnvesteerd in Amerika, maar ook omdat we hier geëerd worden op de Amerikaanse manier, door onze naam openlijk weer te geven. Wij hebben waar gemaakt wat Trump hard heeft geroepen en had beloofd. We have made America great again!!!

Morgen is het nog een kleine afstand naar een hotel voor de laatste nacht, en nemen een hotel dichtbij de car-return. Dan moeten we de auto leeg halen, en de koffers weer op orde brengen, die zijn al die weken niet uit de auto geweest. We hebben iedere dag wat we nodig hadden in een kleine trolley gedaan, dus niet iedere dag sjouwen met koffers. De auto heeft wel een extra wasbeurt nodig, die is niet meer zwart maar grijs, maar dat is onze zorg niet.

Wat we nog voor nieuws te melden hebben horen jullie dan morgen in ons laatste verslag.

Toedeloe!!

• 06 Oktober 2022 - 07:58

Marijke Albers :

Fijn dat Julie zulke mooie dagen en weken hebben gehad en zo veel gezien
    America the Beautiful ! Land of the free -
    Goede overtocht naar Nederland
    Wel thuis
    Liefs Marijke ( 1963 in New Orleans)

• 06 Oktober 2022 - 08:23

Henny:

Hoi
    De laatste loodjes en dan weer back home. Alvast een goede reis.

• 06 Oktober 2022 - 08:28

Petra:

Doe maar even lekker rustig aan voor de grote reis en geniet er nog even van. Succes en lekker najletsen over deze fan5astische vakantie

• 06 Oktober 2022 - 11:29

Traudi:

Helaas bijna alweer aan het einde van een super en onvergetelijk mooie reis. De laatste dag even lekker rustig aan doen en voorbereiden op de reis en thuiskomst met een groot temperatuurverschil. We hebben super genoten van de prachtige verslagen en Nellie helaas als gevallen vrouw wat grit meebrengt om deze reis zeker niet te vergeten. Hoop, dat het goed gaat en geen ontsteking krijgt.