9 januari SARASOTA - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu 9 januari SARASOTA - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Piet en Nellie Hoof - WaarBenJij.nu

9 januari SARASOTA

Blijf op de hoogte en volg Piet en Nellie

10 Januari 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Gisteravond bij terugkomst in het hotel bleek dat er niets aan de kamer was gedaan, geen bedden opgemaakt, geen nieuwe handdoeken maar ook geen nieuwe koffie. Piet heeft gemopperd bij de lobby, kreeg handdoeken en koffie mee, voor de rest van de klacht moest hij bij de manager zijn en die was ’s morgens pas weer aanwezig.

Na het etentje gisteravond met Frank en Marian kregen wij in het restaurant ieder een zak met 6 vers gebakken broodjes mee, ideaal voor het ontbijt en de lunch. ’s Morgens hebben we eerst ontbeten met de broodjes .(foto). Daarna inpakken en uitchecken. Nellie heeft de manager gesproken en ook flink gemopperd ze kreeg 15% korting op de 2 nachten, maar daar moesten wel alle registers voor open getrokken worden. Maar wij waren niet de enigste met klachten, er zaten nog enkele mensen in de lobby op de manager te wachten.

Na het uitchecken eerst tanken, de autoruiten wassen en daarna op weg naar Sarasota. Het was inmiddels 16 gr. en een zwak zonneke en volgens de weerberichten zou het zo’n 19 graden worden. Maar de zon zou de hele dag moeite hebben om door het wolkendek te komen. Het bleef droog, hoewel het af en toe leek dat het zou gaan regenen. Het is echt genieten, op ons gemakje toeren, lekker binnendoor. Het was weer een mooie dag, vandaag hebben we geen airco nodig gehad.

Na enige tijd rijden passeerden we een Walmart, maar deze had een groen logo (foto). Het bleek een soort buurtsuper te zijn. Hier hadden ze dus geen kleding, elektronica etc. maar alleen levensmiddelen. Wij hadden gekookte eieren nodig voor op de gekregen broodjes, dat samen met de relish, die we al gekocht hebben, moest het wel een heerlijk broodje worden. Bij Englewood vonden we een picknickplaats waar we hebben geluncht. Het was een verrassend fris broodje, ( foto), niet alleen door het beleg, maar ook gezien het weer.

In Venice zijn we bij McDonalds een kopje (beker) koffie gaan drinken. Toen we bij de Mac binnenstapten waren we verrast want hier waren we vorig jaar ook geweest. We herkende het aan de aparte tafels. In het tafelblad zat Led verlichting verwerkt, die constant van kleur veranderden als je met je hand over het blad ging. Hier koste een hamburger € 0,58 een cheeseburger € 0,41 en een happy meal voor kids € 2,50. Met deze prijzen is het ook wel begrijpelijk dat er zoveel mensen hier komen eten.

Om 4:00 uur waren we in Sarasota en zijn naar een hotel gereden, ze accepteerde niet de coupon uit het boekje, maar we kregen 65 plus korting, en zo kwamen we toch op hetzelfde bedrag uit. Morgen gaan we naar St Petersburg, we blijven daar 3 nachten, en hopen zondag en/of maandag Ranger Bob en Pat weer te ontmoeten, we kijken er naar uit. Gezellig weer bij kletsen. Wat we morgen allemaal beleven lezen jullie dan morgen weer.
Toedeloe!!.

• 10 Januari 2015 - 14:36

Christiane:

Nou dat ziet er prima uit, lekkere broodjes met ei op zo'n mooi plekje!
    Ik bekijk de kaart steeds nauwkeurig en het lijkt me een prachtige route langs de kust. Duimen voor warmer weer voor jullie! Wij hebben hier zwemvliezen tussen de tenen zitten en de haren vastgelegd ivm de wind!